GÅRDAGEN

Ja, vad hände med gårdagen .. satt på msn för att snacka med Samme, sen planerade vi att vi skulle få ihopa lite folk, av det vanliga gänget för att dricka & spela kort .. Fick tag i dom andra, sen blev det en dusch och gjorde vid mig, sen hämtade Johan mig och Trixie ..

Vi var först på plats, som jag inte trodde att vi var, så blav ganska paff att vi var först .. Sen efter hand dök dom andra upp, blev kortspel & dricka .. Blev inget vindrickande för min del, fick bli cider för min del denna kvällen, kan lätt bli trött på bara vin varje gång!

Kvällen slutade strax vid 3 inatt, då begav vi oss hemåt. Ganska så sliten, men hade en toppen kväll & jag var på topp .. Slapp tänka på allt runt omkring, skön känsla!

Somnade ganska fort när jag la huvudet på kudden, annars brukar man vända & vrida sig hela tiden innan man kan somna, fast det negativa var att man vaknade av den jävla hostan .. inte har den blivit bättre heller!

Vaknade vid 10 tiden, har varit hos hästarna en runda & tagit en promenad i ösregnet. Nu är man hemma, ligger och segar i soffan, riktigt hungrig är man men har ingen ork att göra något att äta, så då skiter jag i att göra något också, trycker bara i mig en munk som man köpte med sig från marknaden igår .. Hungern svalnar nog lite kan man hoppas ..

Kvällen är inte planerad, har många erbjudande, men jag vet inte exakt vad jag är sugen på att göra, just nu är jag bara sugen på att bädda ner mig o sova resten av denna dagen .. men inte så roande egentligen.
Får väl se vad jag gör eller blir kanske bara en hemmakväll! Får se helt enkelt!

Just nu sitter jag här & lyssnar på musik & funderar över livet ..
men det går inte så bra kan jag säga, lätt man bli deprimerad av vissa tankar, suck!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0