FREDAGEN 23 JULI

Då var det fredag igen, inte för att det är någon skillnad för min del på dagarna eftersom jag ändå har semester & tar dagarna som dom kommer, inga måsten eller liknande! Gör precis vad jag vill och vad jag känner för och det känns jävligt skönt ..

Har en del idag som ska göras dock, ska snart bege mig mot stallet, fast först hade jag tänkt få i mig lite frukost som jag inte fått i mig än, eftersom jag inte lyckats komma ur sängen än, inte Trixie iheller för den delen, hon ligger här bredvid mig och snarkar, fast det ser väldigt mysigt ut trotts allt!

Kvällen är planerad, ska bli party hemma hos Emil ikväll, så hoppas på att kvällen kommer bli lika lyckad som alla andra gånger hittills med det gänget! :)

Nej nu måste jag nog ta tag i mitt liv, klockan rinner iväg väldigt fort!

Vi hörs senare när jag kommer hem igen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0