FÖRSTA INLÄGGET

Jag vet inte var jag ska börja riktigt men tänker inte gå in på allt som hänt sen jag la ner att blogga, mycket har hänt, både bra & dåliga saker .. så livet är helt enkelt! Vi får gå igenom uppförsbackar & nedförsbackar, så är det för oss alla .. allså ingen nyhet för någon.

Så jag tänkte börja om från början, i nuläget vad som händer och sker för er nyfikna! ;) hoppas ni blir nöjda ..
Ni kan inget annat än bli nöjda nu när jag börjar blogga igen, så ni kan vara uppdaterade om mitt underbara liv som jag lever! Woohoo.

Idag har man jobbat som vanligt, inget ovanligt att jag jobbar, som alla vet redan så jobbar man heltid och befinner sig på jobb så gott som alltid känns det som om, lite mindre roligt.

Slutade halv fyra idag, lång dag .. hade nöjt mig med en väldigt kort dag idag, eftersom man varit bra seg hela denna veckan .. jag vet inte varför, men kan tänka mig att det är värmen som gör att man blir helt slut i huvudet & kroppen, sen går jag på semster igen på fredag, så jag går verkligen på lågfart just nu, orkar inte lägga ner massa onödig energi när man ändå bara har två arbetsdagar kvar .. känns inte lönt kan jag tycka! :) det kan ni nog hålla med om?

Efter jobbet hade jag en tanke att jag skulle städa upp lite i lägenheten och få undan all min disk, men änså länge har jag inte kommit så långt, jag är långt ifrån den tanken kan jag ju berätta!
Blev att man tog en promenad med Trixie sen hamnade man framför datan och jag sitter kvar här än ..

Så jag kan garantera att det blir inget städning idag, funderar istället på att ta en kall dusch, för helvete vilken värme man har i lägenheten, helt sjukt!

Nej, nu ska jag slänga mig i duschen.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0