EN LITEN POWERNAP BLEV DET

Blev att man slängde sig på soffan, hann knappt se något på tv förän man slockande, så kan det gå när man haft en vild kväll/natt .. så länge man har roligt!

Vaknade till liv efter en timme, riktigt skönt med en powernap. Det behövde jag verkligen ..
Baksmällan har ju inte försvunnit än, men känner mig lite bättre nu iaf ..

Just nu gör man inte så mycket, väntar på att skoog ska höra av sig så ska han fylla i min tattoo o göra den färdig .. har lite nya planer för en ny tattoo, känner att jag aldrig kommer sluta förän jag har fyllt min kropp, men jag tycker tattoo är snyggt, så bara jag trivs :)

Nästa tattoo får bli på foten är det tänkt, ska nog hitta ett bra motiv ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0