DAGARNA BARA FÖRSVINNER

Fan dagarna bara försvinner ju, snart redan två veckor försvunnit på min semester, helt sjukt kan jag tycka!
Allså återstår en kvar, eller lite mera än en vecka, vadå jag ska njuta till max. Det ska jag verkligen göra, varje minut ska det njutas.

Nu har man nyss kommit hem från stallet, blev en ny runda idag som min kusin fixat fram, så blev verkligen en långrunda idag, fast väldigt bra runda, förutom att flugorna var som värst idag, riktigt jobbiga om jag får säga mitt ..

Efter långrundan så var där en trött Hugo & Trixie .. jag överlevde, inte trött ;)

Min hosta har inte blivit mycket bättre & det suger, nu slänger jag mig på soffan en sväng.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0