ÄR HELT JÄVLA SLUT

Kan man lugnt säga, klabbat med mitt jävla internet hela dagen ..
Haft två stycken som försökt hjälpa mig, även cm data har varit här, men lyckades inte med att fixa det!

Som tur har jag världens underbaraste granne som låter mig använda honoms internet så länge tills dom klurat ut vad som är fel på mitt egna, jag hoppas på att dom löser det snart!

Ikväll blir det en väldigt lugn kväll för min del, vet snart inte var jag ska ta vägen, så trött är man!

Ska krypa ner i ett bad nu snart, sen får det bli att slå igång någon bra film för att avsluta denna kvällen med, kan behöva en lugn kväll ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Renée

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna filmer och böcker med Mary-Kate och Ashley. Tänkte att du kanske var intresserad. Kika in här i så fall:



http://mka0lsen.blogg.se/2010/july/tavling-1.html



Ledsen om detta är störande för dig. Ha en bra dag. :)

2010-07-22 @ 22:10:46
URL: http://mka0lsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0