ALLT ÄR PÅ TOPP

Just nu mår jag verkligen skit bra, inget eller ingen kan trycka ner mig till botten just nu, verkligen inget!
Allting är på topp och jag älskar livet just nu, det känns väldigt bra.

Fast jag måste lära mig att om något skulle gå snett eller liknande så får man ta det med en nypa salt istället för att göra en så stor sak av det, lätt att det blir så tyvärr .. man ska inte lägga ner för mycke energi på vissa saker, bara rycka på axlarna och sen får de bli hur de vill istället, lättare att gå den vägen.

Jag lär mig säkert någongång ..

Nu har man kommit hem igen, eller efter en promenad med Trixie & Johan rättare sagt .. riktigt skönt att komma ut en runda, vädret är på topp, fast har varit lite svalare idag, ändå ganska skönt kan jag tycka.

Kan bli för mycket av det goda också, man är aldrig nöjd!

Annars hade det inte hänt så mycket mera under dagen eller kvällen, avslutade ju dagen med bra sällskap, inte helt fel ..

Så nu tänkte jag avsluta kvällen med att slå igång någon bra film & mysa ner mig under täcket! ;)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0