AHHH

Jag hatar dom jävla rubrikerna, att man ska hitta på något vettigt är bara jobbigt!

Igår kväll hände det inte så värst mycket, Johan kom en sväng .. Så det blev filmtajm för våran del, jag var ganska seg, fast ändå var man sugen på att göra något! Som vanligt händer inget, tråkigt nog.

Helt plötsligt inne i filmen fick man 'sms' av en killkompis som behövde mig, (kärleksbekymmer) som vanligt, blir så trött på sånt skit, varje gång man hamnar i det samtalet så blir man verkligen helt depp, jag hatar dom jävla bekymmerna, men snäll som man är så sätter man sig i bilen för att bege sig till honom för att sedan snacka ut ett långt samtal, det finna många delade meningar om den där kärleken, vad som är egentligen rätt & fel! Nog om det så blev det sen att möta upp Mia & dom andra på Preem för att snacka lite skit ..

Fick även träffat Martin som jag inte gjort på bra länge! Alltid lika roligt.

Vi avslutade kvällen med att titta på Beck 'guds namn'
Slapp att sova ensam inatt, kändes skänt om inget annat, ensamheten är inget skoj! Bättre med sällskap ..

Uppe lite efter tio tiden, blev en promenad med Trixie, sen vidare till hästarna för att ta en långrunda i skogen, det var verkligen skönt i detta vädret, förutom dom där jävla flugorna o knotten som jag håller på att bli knäpp på för tillfället :/

Sen efter man ridigt så blev det hem till Pappa, eftersom han hade vetrinären där, så fick dom även ta en koll på Trixie, så slapp man iväg för att beställa tid medmera ..

Nu har man kommit hem en snabb runda, ska nämligen iväg snart igen, ska 'städa' & 'tvätta' bilen, känner att det verkligen behövs nu .. Johan fel, eftersom han har grusväg innan man kommer hem till honom, suck!

Nej nu ska jag bege mig. Vi hörs senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0