UGGLEBADET

Ja igår jobbade man tills 16.00. sen inom för att sola en runda och sen vidare hem för att bytta om sen stallet .. Efter det så planerades det att åka till Ugglebadet för varm/ljus kväll, har blivit som en vana att dra dit på onsdagarna, kan vara för att det är riktigt jävla skönt att bara slappna av .. riktigt mysigt!

Hemma vid halv 11, då blev det ut en runda med Trixie, sen soffläge innan sängen kallade, vi hade ännu en trevlig kväll! :)

Alltså jag är definitivt ingeen morgon människa, fyfan för denna morgonen, låg kvar en kvart i sängen innan jag kom upp ens, blir bara jobbigare och jobbigare att komm upp, sen blir det senare och senare innan jag kommer i säng också, kan vara ett av problemen ..

Jobb idag som vanligt, 7.30 - 16.00. sen får man se vad denna dagen har att erbjuda!

Puss från mig.



Kommentarer
Postat av: linnea :]

MISSA INTE DAGENS BLOGG!

är du inte intresserad ber jag om ursäkt:)

2010-12-09 @ 15:19:06
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0