TREVLIG KVÄLL

Ja, igår blev det duschen och en snabb fixing för min del, sen begav jag mig hem till Mia, ingen hade kommit då, så vi hade en lång pratstund innan dom andra kom, trevligt! :)

Sen när alla dök upp blev det kortspel och sprit som gällde, men julmust för min del! Kände mig kanska stolt över tacka nej till sprit, annars brukar det vara lite svårt när alla andra också dricker och man ska sitta nykter ..
Blev en bra kväll, lugn och skön! Hemma strax efter 12 sen blev det ett samtal till älsklingen och sen läggdags, vaknade så klart när han kom hem inatt, runt tre tiden, men lyckades somna om igen .. Tur för honoms del! ;)

Nu sover han som en stock och jag ska bege mig mot jobb, dags för första passet .. 7-10, knappt lönt känns det som om, sen ska man hem i mellan innan det är dags för nästa pass! suck.

Vi hörs senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0