TOPPEN HELG

Söndag idag alltså helgen över, dock haft en toppen helg, riktigt bra lång helg har man haft! Nog den bästa helgen på länge, känns bra. Haft extra tid till allt .. Kan inte kännas bättre, jag gillar läget som det är! Woho.

Så jag säger: FLERA SÅNA HÄR HELGER TACK! :)

Bingon ikväll gick åt helvete,
ingen vinst för någon av oss, fast att vi hade fyra stycken lotter, så kan man tycka att man har lite chans iaf, lite dåligt .. Vi funderar på att spela på uppesittarkvällen på torsdag, får se på torsdag vad man känner för, min ända lediga dag då nämligen, ska iväg på shopping tur iaf, det är vad som är planerat änså länge, resten får man ta då! :)

Nu sitter man här i sin ensamhet, bror och Mia har åkt hem och älsklingen har åkt för att jobba, så det får bli tv ett tag sen krypa ner under täcket när man börjar känna sig sömnig ..

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0