SOVMORGON

Ja idag fick man sova så länge man ville, men blev väckt av ett sms .. Inte av vem som hellst utan av Emelie, där det stod: Kan du ringa mig? Trodde så klart något hade hänt, så ringde upp henne direkt, men det var inget speciellt, bara vad jag gjorde medmera, ett samtal på 18 min, så sen kunde man inte somna om, bara att kliva upp, fast känns ändå bra att komma upp, så sover jag inte bort hela denna dagen.

Älsklingen har inte slutat jobba än, ringde honom också nyss, han skulle jobba hela dagen så han kommer nog hem innan kvällen, sen ska väl han sova par timmar skulle jag tro .. eller han måste det efter dessa timmars jobb, får väl se hur många timmar han kommer upp i detta passet han har varit iväg, blir nog en hel del.

Idag har jag inget planerat, ganska skönt kan jag säga, tar dagen som den kommer! :)

Hade tänkt att få i mig lite frukost, sen bege mig iväg till hästarna, kanske ta en ridtur, busa lite i snön hade varit ganska så mysigt! :) får se vad det blir av det.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: neli

fin blogg du har tjejen :)

2010-12-17 @ 13:31:38
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0