SNÖKAOS

Fyfan vilket jävla väder vi har idag, hållt på exakt hela dagen, jag verkligen avskyr denna snön! AHHH.
Jobbat som vanligt, dock har allt tagit så mycket längre tid eftersom vi har fått in värsta snö ovädret, sjukt kan jag tycka, fast att jag inte kört så lugnt så har jag hållt mig på vägarna, jag är mer än nöjd kan jag säga ..

Slutade 16.00. eller fick gå lite tidigare, kvällen börjar 15.45 så då fick jag sluta.
Har hunnit med att vara hos hästarna en sväng och hämtat ut paket från mat öppet, och nu hade jag tänkt att bege mig iväg till Väla för att köpa present till Tilda, vi ska nämligen fira henne på lördag. Sen förhoppningsvis hitta lite annat som man behöver, kanske hittar min nyårs klädsel som man ej fixat .. Kläder kan man inte ha för mycket av! ;)

Vi hörs när jag kommer hem igen.

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0