SHOPPING

Lite dåligt med bloggandet ett par dagar, men ni har fått lite uppdatering iaf ..

Igår jobba man tills 15, tog en timme komp, eftersom man har en del komp timmar, så kan man lika bra passa på att ta dom när man kan ha nytta av det och igår var det en bra dag att ta en timme .. Efter att man slutat, hämtade man upp bror och Mia, sen fixade vi stallet och sen vidare hem för att ta ut Trixie och hämta upp älsklingen, sen iväg på en shopping runda, Familia och Maxi, fick handlat två julklappar till igår, så det kändes bra, nu har jag bara några kvar att inhandla ..

Fredag idag, innebär att det är sista passet för denna veckan, sen håller jag helg och ledighet!
Riktigt skönt ska det bli, känner att jag behöver ha en lång sovmorgon för att sova ut, har smått bekymmer att komma upp på morgonen, så detta känns bra att snart ha lite ledighet ..

Igår eftermiddag ringde dom också och sa att min bil var klar så den ska man hämta direkt när man slutat jobb ..
Som jag har saknat den, nu måste sluta, dags att bege sig mot jobb ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0