SHOPPING PÅ CENTER SYD

Ja, idag har det varit ännu en shopping tur .. skulle ha handlat dom sista julklapparna, men hittade inget roligt så fick bli massa annat istället .. bland annat tre par underkläder sett, bh & string, finfint .. eftersom man gått upp en storlek, så passar inte det gamla längre, dags att rensa ut sin garderop snart kanske? Måste göras inom dom närmaste dagarna .. Älskar dessutom New yorkers underklädes sortiment, köpte två bh sett föra gången som jag och Mimmi var där, riktigt bra kvalite .. därför tänkte jag att jag kunde lika bra köpta in tre stycken eftersom inga av mina passar längre, får dra och slita i dom , dessutom sitter för hårt! Inte behagligt alls .. jag är riktigt nöjd med dagens inköp.
kommer komma upp bildbevis! ;)

Blev en trevlig shopping med Mia, bror och Älsklingen ..

På vägen hem så körde vi inom OJ för att handla smörgåstårta .. så det har vi tryckt i oss nyligen. Inte helt fel kan jag säga, älsklingens ide eller var redan sugen på detta tidigt imorse ..

Nu hemma en snabb runda, ska nämligen spela Bingolotto hos Mia ikväll, som alla andra söndagar ..
Massa gottis och spel, även väldigt trevligt sällskap!

Puss från mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0