PLUSGRADER

Ja nu börjar graderna dock stiga, lite små tråkigt dock, jag verkligen hatar när det blir blött och slask väder!
Då kan det hellre vara några minus grader och låta snön ligga, ljuser dock upp en del när mörkret börjar komma ..

Långpromenaden med Trixie gick bra, hon blev överlycklig över att komma ut på en långrunda, hon gillar snön skarpt, har lagt upp lite bilder på henne sen promenaden, så ni kan se hennes glädje ..

Än har inte älsklingen kommit hem, nu börjar jag bli hungrig också, ska fundera ut något som man kan laga idag, eller kanske lite senare, för just nu har jag ingen lust att ställa mig i köket för att laga mat, ligger bra i soffan känner jag, små frösen, så ligger väldigt bra här, Trixie vid min sida!

Förlag på vad man kan äta, får ni göra komma med, uppskattas! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0