NYA TAG IGEN

Ny vecka och nya tag, hoppas på en bra vecka! ;) har iaf en kort arbetsvecka denna veckan, så jag är redan nöjd, kan nog inte mera än att sluta bra med tre lediga dagar, fredag lördag söndag, sen har man redan planerat helgen lite också, bio med älsklingen sen på lördag är det kalas för Tilda på lördag förmiddag, så lite planer finns det allt, resten av sin lediga tid får man göra det bästa av! :)

Arbetspasset idag har inte varit det bästa, utan verkligen ansträngande, kändes som allt bara gick emot oss, vissa bilar funkade inte som dom skulle, bland annat .. Batteri som var kassa, tråkigt nog .. men fick gå ändå .. annars har det mesta varit som vanligt, inga konstigheter! Jag har tagit mig igenom dagen iaf. Slutade halv fyra sen blev det Oasis för min del, när man låg där så ringde min kusin och undra om jag kunde fixa hästarna hela veckan förutom på onsdag, för hon hade fullt upp, så klart så ställer man upp när man kan, så har man det tillgodo en annan gång då jag behöver den hjälpen ..

Nu har man kommit hem, funderar på vad man kan äta ikväll .. ska snart bege mig iväg till stallet också hade jag tänkt, fast funderar på om man ska äta innan eller man ska ta det efteråt, älsklingen är på väg hem nu också, får se vad han tycker! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0