NU FÅR DET VARA NOG

Ja med städningen här hemma, hållt på sen 11 idag med att städa och tvätta, städningen är klar, jag har bara tvätten kvar nu, känns ändå skönt ..

Älsklingen var hemma strax efter 11 idag, så klart fick man ingen hjälp av honom, blev soffan för honoms del, förutom han skruva upp dom två badrumshyllorna till mig, som man köpte i veckan på Ikea, blev riktigt bra!
Städa undan lite sen i mellan städningen så lagade man lunch till oss, eftersom jag bara ätit en risifrutti till frukost, så lite mat har man fått i sig också ..

Mår inte bättre och inte sämre heller, tog tempen innan. Då stod den på 37,0. alltså ingen feber, verkligen skönt, det är förkylningen som gör mig så otroligt seg i hela kroppen, känner att jag kommer vara helt död ikväll!
Ska vara glad att jag har sovmorgon imorgon! :)

Glömde att uppdatera igår när man kom hem, blev helt klart ugglebadet igår kväll, satan så mysigt det var, bara jag och älsklingen denna gången, ska göras flera gånger! mys.

Brasan är igång, nu ska det drickas is kall cola. mums!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0