MIN LEDIGA LÖRDAG

Ja då blev man väckt strax efter 7, av jobbet .. Men jag svarade inte, visste att det var jobb det handlade om, så lika bra att skita i att svara, hade ingen möjlighet att hoppa in och jobba ändå .. eftersom det blir kalas för tilda klockan 14.oo. hoppade in förra helgen igen och jobbade och kände att det är inte min tur denna gången igen att hoppa in extra, dock hade det varit goda pengar, men känner att jag vill ha ledig hela min lediga helg denna gången .. fick ett migrän anfall igår också, så kände inte mig på topp alls!

Somnade om, sen ringde pappa och väckte mig strax efter 9 så då var det lämpligare att gå ur sängen ..
Så nu är man uppe och vaken, älsklingen fick rycka ut och jobba strax innan 3 inatt.
Ovanligt att han jobbar sjuka tider, jag bara hoppas på att han kommer hem innan vi ska iväg på kalaset för Tilda. Hålla tummarna!

Nu blir det duschen sen leta fram kläder som man ska ha på sig! Man har för mycket att välja på ..
Min garderop bara växer hela tiden! :) bara att gilla läget.

Duschen kallar.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0