MIN JOBBEHELG ÄNTLIGEN ÖVER

Ahhhh äntligen jobbe helgen över och nu har man två lediga helger framför sig! Fyfan vilken härlig känsla det är ..

Jobbet första pass har gått bra, slutade 10.00. sen hem för att slänga sig på soffan och vila en runda sen gjorde man mat och gjorde sig i ordning för att sedan åka hem till Mia, lämnade kvar Trixie hos Mia och bror, hon kunde lika bra stanna kvar när jag ändå skulle jobba ..

Även kvällens jobb har gått bra, fast jag var den enda ordinare på plats, kändes konstigt men gick bra ändå!
Blev pizza från Caplin, så man var nöjd efteråt .. mätt om inget annat!

Slutade lite innan tio, sen hämta Trixie och sen vidare för att träffa älsklingen på jobb en runda och nu är man hemma, har en död 'snarkande' Trixie bredvid mig .. undra varför ;) haha.

Ledig imorgon, men ska iväg och lämna bilen i Ängelholm, ska vara i Ängelholm 7 med bilen, så pappa är så snäll som ska komma hem till mig halv 7 imorgon så får jag låna honoms bil, tills jag får tillbaxs min bil igen ..
Ska nämligen lackera om bilen efter att man blev påkörd, även ska skadan fixas. Ja det blir nog bra när man får hem sin bettan igen ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0