LÖRDAGENS JOBB PASS ÖVER

Nu har man avverkat lördagens jobb pass, verkligen stressat och haft hur mycket som hellst att göra ..
Ingen rast eller middag har man fått under hela dagen, hann med att slänga i mig lite mat på snabba tio minuter, helt sjukt egentligen, så jag hoppas verkligen på en bättre dag imorgon på jobb! För detta vill jag inte vara med om igen, fast jag egentligen vet att det kommer att hända!

Slutade strax innan fyra, då blev det en sväng inom oasis för att sola, kände redan imorse att det hade varit skönt, så det besöket har väntat hela dagen! ;)

Så nu är man hemma, älsklingen är inte hemma, han är nämligen iväg med jobbet, julbord och skit, så han lär vara jobbig när han dyker upp inatt någongång, jag har bett honom att vara tyst, men vet hur det slutar ändå!

Vad som sker idag, har jag inte en aning om alls, blir antagligen att umgås med Mia, får se vad vi ska hitta på helt enkelt, än har jag inte hört något som sker, men kvällen är ung, förmodar att jag ska vara nykter, eftersom man ska jobba imorgon och köra bil, så skippar nog drickan ikväll, fast det hade varit gott med ett par glas vin, får väl se vad kvällen har att erbjuda mig! :)

Nu kallar duschen, sen göra sig i ordning.

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0