KALLT, BRRR

Ja nu hemma från stallet, i bilen visade det minus sju grader, riktigt kallt kändes det som om, kändes mera än vad det egentligen var, hade fem gnäggande hästar när jag kom till stallet som verkligen väntade på att få komma in, inget skoj att vara ute i denna kylan, hårt i marken så dom har smått bekymmer att vara ute egentligen, fast att Hugo har skor, så rör han sig inte mycket i hagen .. denna kylan kan dra åt helvete kan jag tycka, hatar vinter och kylan .. Så ni kan tänka er att jag väntar på våren och sommaren till hundra procent!

Så nu ska man hänga upp en maskin med tvätt och slänga in en maskin till, med vit tvätt, lika bra att få undan lite av tvätten, får plats att hänga upp en maskin till .. passa på så länge det finns plats!

Sen en dusch och tända massa mys ljus och invänta älsklingen .. kan undra vad man får i julklapp, verkligen nyfiken! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0