JULAFTON

Ja, då var julafton redan överstökad. Dock den bästa på länge. En kväll med mycket skratt. En kväll som jag aldrig glömmer .. Bäst av allt var att jag fick fira den med älsklingen.

Vi firade med älsklingens släkt, en trevlig kväll men blev sent, så när klockan ringde imorse så ville man verkligen inte krypa ur täcket, ville bara ligga kvar när man vet att alla andra är lediga.

Kan ju säga att man fick många fina julklappar, jag är helnöjd! :) dock mest nöjd av digital kameran och digital fotoramen .. :)

Nej nu blir det jobb för min del, jobbar delad tur idag, så slutar 10.00 igen, då blir det ett besök hos svärföräldrarna och stallet.

Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0