JULAFTON ÄR VÄLDIGT NÄRA

Ja igår var jag stendöd efter en lång dag på jobb, sen flytten av Hugo .. Känns bra att ha gjort det nu innan all Julstök .. Jobbar nämligen hela helgen också, så hade inte en chans att hinna med det under helgen.

Somnade i älsklingens famn och har sovit nästan hela natten, var uppe en gång för att dricka ock kissa, vilka ovaner man ligger inne med att man går upp mitt i natten. Älsklingen blev väckt strax efter 6, för han skulle upp och jobba, jag försökte somna om, men gick inget vidare så jag gick upp också, hade tänkt titta till hästarna en runda nu på morgonen innan jag beger mig iväg för en shopping runda med Mia och bror ..

Ett jävla snöoväder ute så gäller att ta det försiktigt, man är inte normal som ger sig ut i detta vädret, men har nämligen två julklappar som måste inhandlas. sen lite annat! Så bara att bita ihopa och tänka på det bästa! :)

Imorgon är det Julafton, fattar det inte ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0