JOBBIGT VÄRRE

Ahh har haft en väldigt dålig natt, varit vaken från och till, det var nästan så jag tänkte gå upp fyra imorse för jag lyckades inte somna, vaknade av en jävla mardröm, till och med älsklingen vaknade och blev rädd att det hade hänt nått, då är det illa .. men lyckades somna om, så vaknade till liv ordentlig vid nio tiden, gick upp för att göra mig i ordning och ut med Trixie och nu sitter jag i soffan med en varm kopp te, gott med något varmt i kroppen när man känner sig halv krasslig, min förkylning vill inte släppa, känns som det bara blir värre!

Vaknade med älsklingen bredvid mig, det var länge sen, eftersom han jobbar konstiga tider, man ska vara glad över det lilla .. han åkte nyss för att jobba och jag beger mig till jobb vid halv ett, eller pappa kommer och hämtar mig då, så ska jag köra och lämna honom, sen ska jag ha bilen tills min egna är klar, jag hoppas på att den ska bli klar så snart som möjligt! Verkligen behov av min bettan, tur jag har pappa att han lånar ut sin, trotts att han har behovet av bilen ..

Börjar jobba 13.15. så min kväll är räddad, befinner mig på jobb tills 21.45 ikväll .. sen är det nästan läggdags direkt när man kommer hem, hinner äta lite och ut med Trixie, sen rinner klockan bara iväg! Jag överlever nog detta också.

Emma: du får säga till Alex att dom skyndar på så jag får hem min bettan! ;)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan på dig :) Allt väl?

2010-12-07 @ 11:31:39
URL: http://mandaasfoton.blogg.se/
Postat av: Emma nilsson johnsson

Hejsan.. han skulle göra så gott han kan..

2010-12-07 @ 11:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0