JOBBEDAGEN AVKLARAD

Ja nu var detta passet avklarat, haft lite lyx nu på eftermiddagen .. Har nämligen haft jullunch god mat och julklapp utdelning, verkligen trevligt .. dock avtackat två stycken, Lena och Nina som slutar hos oss ..
Det skiftar personal och bland chefer, så är det bara ..

Julklapparna är det vanliga iaf med att vi får bio biljetter, det är standard hos oss, sen fick man även ett keramik hjärta som man kan hänga upp, dock vet jag inte alls var jag ska hänga det, får leta upp något bra ställe till det ..

Sen ploppar det in allt fler julkort medmera, lika roligt att skicka som att få kan jag tycka! :)

Slutade halv fyra så nu är man hemma och ingen älskling är hemma, han är iväg för att inhandla dom sista julklapparna .. så får se vad jag ska sysselsätta mig med.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0