JAG FRYSER

Nu hemma igen, dock genom kyld efter utevistelsen med mina fyrbenta älsklingar ..
Var smart nog att ladda kameran idag, så den kom med till stallet ..

Innan man begav sig till hästarna så blev det ett litet besök hos pappa, han hade tid med mig också, en jävla tur hade jag .. inte ofta han har tid, alltid fullt upp på gården. Kom hem samtidigt som älsklingen, men han fick rycka ut på jobb, han skulle iväg och plåga i billesholm trakten, så får se när han kommer hem, han sa själv att det inte skulle ta så lång tid, men man vet aldrig med honom ..

Blev en mysig runda, trotts att det var lite kyligt, alltid lika skönt att komma ut en liten runda, dock halt på vägarna .. men det gick.

Bilder kommer att komma upp :)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

aaaa. vad har din kusin för hästar då? såna som hon rider varje dag eller?! fyra är rätt mycke ju!

2010-12-02 @ 18:55:15
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0