HUVUDVÄRK

Fyfan va ont jag har i mitt huvud. Känner mig riktigt degig och seg i hela kroppen, är det något skit som är på gång eller, för jag har verkligen inget lust eller tid med att bli sjuk! Fan alltså ..

Idag är ledig och känner att jag har hur mycket som hellst som ska göras, men samtidigt känner att jag inte har någon ork eller motivation till något, känner bara för att dra täcket över huvudet och sova bort denna dagen .. vart finns orken egentligen?

Ligger nu nerbäddad i soffan, får se om jag orkar mig upp härifrån för att få något vettigt gjort, eller varför ska man egentligen plåga sig själv när man inte mår bra? det är en bra fråga, jag gör alltid samma sak varje gång jag känner mig dålig, man är inte snäll mot sig själv eller sin kropp!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0