HELVETE

Denna dagen har varit bra ända tills man fick se röntgenbilder från min käke .. man såg verkligen tanden som växt in i käken, det är nu jag ångrar mig att jag inte gått och undersökt det hela, hade inte en tanke på att det kunde vara så illa, FAN! Så nu förstår jag varför jag har haft den smärtan, att det kan göra så fruktansvärt ont det kan jag nu också förstå!

Nu är undersökningen gjort och remiss skickat, bara vänta på operation för att öppna käkbenet och ta bort tanden, bara hoppas på att det ska gå fort, så man slipper gå och tänka och vara orolig, det värsta som kan hända nu är att jag får infektion .. jag får helt enkelt hoppas på det bästa och inte tänka på det vad som ska hända eller kan ske!

Vad detta kommer att kosta har jag iheller inte en blekaste aning om, kan tänka mig att det är en dyr historia, men det får kosta vad det vill, bara jag slipper denna jävla smärtan som kommer och går .. Kommer få leva på värktabletter ..

Detta förstörde hela min dag .. FAN!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0