HEEELT SJUKT

Ja, denna dagen har man gjort allt annat än att tagit det lugnt, helt sjukt att man kan vara igång än! Min kropp hatar mig just nu, man har nämligen gått på full varv exakt hela dagen!

Upps strax innan sex, iväg till jobb för att jobba mitt första pass tills tio, sen hämtade man upp älsklingen sen bagav vi oss hem till mina svärföräldrar för frukost sen fixade jag Hugo, svärmor hade redan mockat och fixat så hade bara Hugo att pyssla om, änså länge har jag inte behövt mocka eller liknande, jag kan ju säga att hon skämmer bort mig riktigt mycket, egentligen inte så bra! Medans jag fixade med Hugo så var älsklingen iväg och hämtade dricka tills hans festande ikväll, jag hade otur som jobba denna helgen, alltså ingen utgång för min del!

Hemma stax innan tolv, då började man röja här hemma. Städade hela nedanvången och hann med att tvätta en maskin tvätt .. massa badlakan medmera, tvätt högen är ganska full trotts allt, får ta det i veckan när man hinner med, just nu har man för mycket i huvudet känns det som om.

Innan andra jobb passet så blev det inom bror för att lämna lite saker och sen vidare till jobbet, slutade 21.45 så nu är man hemma, haft en bra kväll på jobb, men ändå helt slut, kan vara för att man varit i full i gång sen sex imorse, min kropp går på den sista energi just nu .. Hade tänkt ta en dusch sen slänga mig på soffan. Det kan jag vara värd nu kan jag tycka .. sista jobb passet imorgon för denna helgen, SKÖNT!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0