GODMORGON

Ja inatt har man fått sova någerlunda, bättre än förra natten. Det är lite upp och ner med den där sömnen ..
Ena natten kan man sova riktigt bra, sen andra natten sover man så helvetes dåligt, mera vaken än man lyckats att sova .. vaknade när älsklingen skulle till jobb sen somnade jag om och vaknade igen strax innan nio, så nu är man uppe, men inte direkt pigg! Tänkte ta mig en dusch så kanske man vaknade till liv, kan ge det ett försök iaf!

Igår kväll stod det bara mys på schemat, soffläge! :) alltid mysigt.

Idag är det jobb som gäller, nästan hela dagen, det långa tråkiga passet idag som jag verkligen hatar!
Har klarat av dom förr, så ska nog klara mig igenom det idag också, man får försöka tänka posetivt också, att timmarna brukar gå fort tills man slutar. Gäller att man tänker lite mer posetivt än man gör ibland.

nu kallar duschen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0