GÅRDAGENS PARTY

Ja igår blev det planerat att vi skulle till Ronny för att festa, han passa sina föräldrars hus för dom är i Thailand på semester i två veckor, så har det varit snack om i veckan att vi skulle dit och festa loss, en bit dit att åka, låg i norra rörum, så par mil iväg blev det .. kan vara skoj att inte alltid vara på hemmaplan ..

Har inte mycket att säga mera om kvällen än att det blev en lagom fylla och en väldigt bra kväll med massa skoj, spel och annat! Verkligen trevligt .. hemma strax efter 3 inatt, så kom i säng närmare 4, dröjde inte länge förän man sov som en stock, vaknade dock antal gånger nu på morgonen, men lyckades somna om en stund till, uppe vid 11, sen begav jag mig till stallet för att fixa och rida, kallt var det men väldigt mysigt. Har nämligen kommit mera snö, så lite mera för min älskling att jobba i snön ..

Så nu är man hemma igen, dags att lägga upp bilderna som togs igår och lite bilder från stallet! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0