FRYSER

Ja nu är man hemma från stallet, fy sören så nerkyld man är, kan ju säga att jag ska ha bättre med kläder nästa gång det blir upp på hästryggen, inte bara jag som frös! Utan hade en Trixie som verkligen frös, fick in och lämna henne hos Pappa sista stunden som jag var ute och red, hon ville inte längre, roligt ett litet tag med snön men sen bara darrar och fryser hon .. lagom är bäst! :)

Fick med pappa idag så kan kunde ta några foto, alltid lika roligt att ha massa minnen, snart dags att skicka vidare till postfoto så man kan fylla på sina almbum här hemma .. har närmare 500 bilder snart som ska in i album, så får ta ett röj snart och skicka in ..

Blev att man red på hemmaplan idag, eftersom vägarna är riktigt hala .. så skippar att ge mig ut på vägarna då .. bättre att hålla sig hemma, så man slipper onödiga olyckor!

Älsklingen är inte hemma än iheller, så kan tänka mig att jag har en trött älskling när han väl kommer hem!
Nu blir det att ladda upp alla bilder från kameran sen dagen fotto ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch man blirs så fryssen efter o ha varit i stallet nu på vintern, skönt med den mysiga vinterpälsen o värma fingrarna iaf (A)

2010-12-17 @ 14:49:41
URL: http://tesssans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0