FREDAG & LÖRDAG

Ja även igår hade man dåligt tid till att blogga, lite dåligt av mig! :)
Slutade 15.00 sen hämta upp älsklingen, sen iväg direkt till Ängelholm för att hämta min bil, som man har saknat den .. men nu är allt fixat och hel igen, känns bra! När min bil var hämtad blev det hem till pappa för att lämna honoms bil, verkligen glad över att få låna den, hur fan skulle man annars klara sig en vecka utan mig, funkar inte för min del! Tur man har en underbar pappa! :)

Kvällen närmade sig, duschen och gjorde sig i ordning sen hem till Mia för party, kan inte säga mycket mera än vi hade en trevlig kväll :) som alltid.

Idag vaknade man runt tio, sen direkt iväg till stallet för att fixa och ta en långrunda med mina fyrbenta älsklingar .. riktigt mysigt.

Pappa var hemma så han lyckades fota några foto på oss innan kameran dog, glömt att lägga den på laddning,  typiskt .. bättre lycka nästa gång. Kommer komma upp bildbevis.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0