BILEN LÄMNAD

Ja nu är man hemma igen, eller var det redan för drygt en timme sen ..
När vi kom hem, så blev det fika paus med pappa, eller mera frukost, för det fick man inte i sig innan man åkte tidigt imorse, så lite mat i magen har man fått ..

Pappa åkte nyss så nu är man ensam hemma igen, inte helt ensam, har så klart Trixie hos mig och älsklingen jobbar än, prata med han imorse och då hade han inte en aning om när han slutade iheller, jag märker när han dyker upp här hemma ..

Idag har man inget planerat, har ingen bil förän imorgon, pappa var tvungen att ha bilen själv idag, så ska låna den imorgon för middag, så får ha älsklingens bil under dagen idag när han kommer hem, har inget planerat att jag ska iväg så får se vad dagen har att erbjuda, nu blir det sängen en runda, halv död .. så känner att par timmars sömn hade inte varit helt fel .. får se om man lyckas somna, tror det knappt dock! Jag får ge det ett försök, behöver sova ut egentligen, sen har man en lång vecka framför sig ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Erika

fin blogg :)

2010-12-06 @ 10:17:37
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0