26 DECEMBER

Godmorgon, har fått sova par timmar, men helt klart inte med bra sömn.
Vaknade till liv strax efter 4, älsklingen låg inte bredvid mig och jag fick smått panik varförhan inte kommit hem än, tankarna gick i huvudet så jag ringde honom, fick ringa två gånger innan han svarade och då låg han på nedanvåningen i soffan, för han ville inte vecka mig. Hana tanke var att sova på soffan för att slippa väcka mig, ganska snällt men jag vaknade ändå ..

Då var det dags att jobba igen, dock sista jobb passet för min del för denna helgen, härligt.
Sen väntas en ledig dag, men en fullspäckad sådan, jag och älsklingen ska åka på mellandagsrean sen blir det att ha massa folk här för älsklingen fyller år, så vi kommer att ha göra under hela dagen och kvällen.

Nu blir det mot jobb.

Puss från mig.



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sööt header :D sjukt söt häst där :D

2010-12-26 @ 15:46:08
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0