21 MINUS

Herregud vad kallt det har blivit, helt sinnes sjukt kan jag tycka .. termometern visar 21 minus.
Mycket har snurrat i huvudet och en del beslut har tagits, så man har sovit dåligt som fan inatt, somna inte när jag gick och la mig, så varit vaken halva natten, usch. Känner inte mig trött nu, men det kommer att komma senare under dagen, det är då man känner av det hela.

Jobb tills 15.00. sen ledig imorgon, dock en fullspäckad dag framför mig.
Den där lediga dagen har man längtat efter, men långt ifrån en vilo dag, mycket som ska fixas. Får ta det som det blir ..

Nu är det dags att bege sig mot jobb.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: sofieH

svar: Man tackar man tackar. Kan bara hålla med. :*D

2010-12-22 @ 07:14:30
URL: http://loewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0