1 DECEMBER

Ja nu är december också kommen, dagarna flyter på i vanlig ordning, min blogg stod stilla igår, pga att jag hade fullt upp, slutade jobba 16, sen iväg till Jysk, Ikea och Väla, så där gick hela min kväll till shopping, skulle in och ha lite julklappar, men hittade allt annat än det! ;) haha i sin vanliga ordning med andra ord, jag blir inte ett dugg förvänad! Hemma sent och sen blev det soffläge och mys med älsklingen ..

Dagen idag har dock varit väldigt jobbig och seg, vaknade helt död och resten av dagen har varit lika seg ..
Jag slutade jobba 15.oo. sen blev det ett besök på oasis för att sola, eftersom man var frösen och nerkyld så kännde jag ett stort behov av det.

Nu hemma och ska bytta om och bege mig iväg till stallet.

Vi hörs antagligen ikväll, om det hinns med, ska antagligen till Ugglebadet för varm/ljus kväll, får se om det orkas med eller man struntar i det .. vi får se helt enkelt!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0