Tisdag

Idag var man uppe vid sju för att göra att fixa ett samtal, sen upp och göra sig i ordning för sen iväg till gammelfarmor vid halv nio .. där har vi spenderat hela dagen, dock smet jag iväg när Zaga sov då tog jag en runda på hästryggen, passa på när man har barnvakt!
 
Efter att jag ridigt blev det fika, sen tog vi en promend i Kvidinge city, inom blomster affären och köpte blommor.
Åkte hem strax efter fyra, då blev det att fixa middag sen vid sex iväg för att hämta min säng stomme.
 
Väl hemma blev det en dusch sen slöat resten av kvällen i soffan! mys.
 
Zaga somnade sent idag, fick henne att sova strax efter halv tio, det innebär sovmorgon imorgon! skönt.
 
Nu blir det att klicka lite på datan, sen sängen.
 
Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att starta tidigt!

Svar: Ja eller hur man får mera av dagen och hinner med mera :)
Emmelie

2013-04-03 @ 07:30:17
URL: http://akeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0