Tisdag

Idag sov vi länge, strax efter åtta gick jag upp men Zaga sov vidare, fick väcka henne kvart i nio, min sömn tuta till dotter ;) upp och äta frukost och gjorde oss i ordning sen vidare till gammelfarmor & gammelfarfar för besök..

Ätit god mat & fikar, sen tog vi en långpromenad innan jag åkte hem. Underbart väder idag, hoppas det håller i sig nu :)

Sambon är iväg och hämtar pizza sen ska jag iväg och jobba ett nattpass börjar 21.15 till 07.15 hoppas på att det ska gå fort, har vilat två timmar nu sen jag kom hem men sjukt seg är man .. Bara att bita ihopa, behöver inte jobba egentligen men skönt att jobba ibland & inte bara vara mamma sen extra pengar är inte helt fel ;) går ju in på kval! Goa pengar ..

Nu slöa i soffan innan det är dags för jobb..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0