Shopping

Idag var vi uppe tidigt, redan 7 .. segt men så är det att ha en liten Zaga som vaknade tidigt. Därfär är man extra glad när man får sovmorgon!
 
Vid 9 tiden begav vi oss ner till svärföräldrarna för att kolla min dimision på däcken, eftersom vi skulle iväg och kolla sommardäck till min bil så kan det vara bra vilket så man inte beställer fel .. så nu är däcken beställda. Fick ett hyfsat bra pris på väldigt bra däck. 551kr stycket. Det får man ta när det gäller däck.
 
Efter vi fixat med däcken så blev det familia & City Gross, på vägen hem så blev det även inom Pang för att kolla där också en runda .. :)
 
Väl hemma blev det lunch för Zaga sen vilo paus, även jag passade på att vila med henne, riktigt skönt kan jag säga, jag var riktigt trött idag när man gick upp. Så det var skönt med en power nap!
 
Sen när vi vaknade så blev det en runda med den nya dammsugaren, gick finfint! Behövde inte städa egentligen, men hade inget bättre för mig & suget fanns att testa nya dammsugaren! :)
 
Nu har vi ätit och resten av kvällen blir massa mys.. ska tända massa värme ljus & mysa ner mig i soffan bredvid sambon & Zaga .. :) mys.
 
ha en fortsatt bra kväll allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Var köpte du så billiga däck?

2013-04-10 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0