Onsdag

Idag sov vi tills halv åtta, skönt! Sen upp och åt frukost och på med myskläderna för både mig & Zaga, hade tänkt en hemma mys dag idag med lite fixs här hemma!

Har hunnit med att rensa bland Zagas kläder som ska säljas, par tusen kroner får man in om man lyckas sälja allt på bytesmarknaden nästa vecka! Hoppas på det bästa..

Efter det så tog vi en promenad i det sköna vädret, solen har ju varit framme!

Sen har man hunnit med att tvätta två maskiner tvätt och nyligen plockat undan och dammsugit nedanvåningen. Snart på börja maten, sambon slutar fyra. Sen vid halv sex ska jag köra Emma & Alex ett ärende, sen håller jag kväll..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Var ligger det, bytesmarknaden? :)

Svar: Jag var i Klippan, men idag har dom i kvidinge på öppna förskolan :)
Emmelie

2013-04-03 @ 18:46:08
URL: http://akeeper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0