Onsdag

Har jobbat inatt, en ganska bra natt tyckte jag ändå.. En del larm men det gick! Var hemma tjugo i åtta imorse, så åt lite sen la jag mig, lyckades bara sova tills halv tolv sen kunde jag inte sova mera!

Blev att äta lite lunch sen åkte jag till stallet för en runda på hästryggen.. Solen var framme och varmt, men blåste som fan.. Blåsten har lugnat sig nu som tur är, så man kan hoppas man slipper det i natt!

Väl hemma efter stallet så fixade jag mina sommarfälgar, ska lämna in bilen på servis och däckbyte imorgon.. Så är utan bil tills fredag någon gång när den är färdig.

Efter jag fixat fälgarna blev det soffan för att försöka vila, nu har jag ätit & tagit en dusch, så inväntar att klockan ska bli närmare nio då det är dags för en jobb natt till.. Hoppas på en bra natt utan massa stress!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0