Måndag

Idag vaknade jag sju klar vaken, Zaga sov gott men vaknade strax innan åtta, då blev det upp och äta frukost och göra oss i ordning sen iväg till öppna förskolan för massa bus och idag började bytes marknaden, lämnade 3 papp kassar med kläder som Zaga växt ifrån .. Sen köpte jag även lite kläder där för 220kr, billigt & bra :)

Hemma vid halv tolv då la man Zaga för att vila och hon vilar än, jag har hunnit med ett städröj här hemma samt lägga in dom nya kläderna i Zagas lådor .. Har tillräckligt med storlek 80 & 86 nu, ändå handlar man massa extra ;)

Nu invänta att Zaga ska vakna, sen iväg till Klippan för att fixa ny kod till min internet dosa för Zaga har fått tag i sen och låst den totalt, typiskt! :/ alltid något som ska hända!

Annars idag har vi inte mycket planerat, tänkte ta en promenad sen när vi kommer hem eller efter vi ätit middag, får se hur det blir med det :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0