Helgen

Igår blev det upp åtta, sambon fick ett ryck att vi skulle köra till Lysekil & hälsa på hans syster, skulle vara en överraskning att vi dök upp! Så det var bara att packa saker och sen mot Lysekil, hade en trevlig dag där & hemma strax efter nio igår kväll, väl hemma blev det duschen sen sängen .. Trött som bara den fast klockan var 11.

Idag var man uppe strax efter 6, sen mot jobb för första passet, slutade 10.00 sen när man slutat blev det inom och sola, väl hemma bytta jag om till ridkläder och iväg till stallet för en runda på hästryggen med svärmor & Jenny, nu slöar jag i soffan, men ska klä mig & sen iväg till jobb för ett kvälls pass, dock jävligt trött :/ skulle kunna somna gott nu , men nu mot jobb!

Ha en bra kväll alla!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0