Fredag

Idag var man uppe strax innan åtta, åt frukost och gjorde oss i ordning, sen iväg för att lämna Zaga hos gammelfarmor & sen körde jag vidare för att hämta trädgårdsmöbler på Harald Nyborg, sen inom Rusta för att kolla en runda, hittade en pool till Zaga i sommar som hon kan plaska själv i, våran stora pool kommer hon tyvärr inte själv i och ur, så fick bli en egen liten pool till henne, köpte även en som hon kunde ha hos gammelfarmor när hon är där .. :)
 
Sen inom City Gross för att handla mat, man behöver inte så mycket men ändå handlade man för 1300, ja så det blev en hel del där också .. efter att jag handlat blev det lunch på McDonalds, mums. massa shopping även idag! ;)
 
Väl hemma så packade jag in alla sakerna och fixa, sen tog jag mig en vilo paus och nu inväntar jag att klockan ska bli tjugo över tre så ska man köra till jobb för ett kvällspass, ett bra tag sen man jobbade så tackade ja till ikväll & på söndag, lite extra pengar skadar inte, sen så saknar man jobb & jobb kollegorna också ;) skoj att komma in lite då och då när man väl känner för det! :)
 
Ha en fortsatt bra fredag allihopa.
 
Puss från mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0