Fredag

Igår blev det fullspäckad dag.. Jobb tills kvart över 7 på morgonen, sen sov jag tills halv 11 sen blev det att packa in 8 däck i bilen sen städade jag huset, efter jag var klar med städningen lämnade jag däck & fälgar till Bruno så ska han kränga av dom gamla däcken och på med dom nya idag.. Det tråkiga är att vi är utan bil idag, får se när vi får bilen, annars blir det bara hemma mys idag :)

Efter att jag lämnat däcken blev det att hämta hem Zaga, fika där innan jag åkte, blev dock väldigt besviken på gammelfarmor för hon hade klippt Zaga, skulle låta hennes hår växa så hade hon klippt par cm, det är inte okej enligt mig :( men nu är det gjort tyvärr!

Innan vi körde hem så körde vi hem till farmor & farfar på besök, sen hemåt för att göra mat & efter vi ätit så lämnade vi min bil som ska fixas idag.

Sen hade vi familje mys resten av kvällen.. :)

Idag vaknade vi kvart i åtta, skönt med sovmorgon efter två natt pass! :)

Ätit frukost & nu myser vi i soffan & tar det allmänt lugnt! :) bra start på dagen.

Idag har vi inget planerat, tar dagen som den dyker upp! :)

Puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0