Besök hos gammelfarmor

Idag är det ju tisdag så då är det som vanligt ett besök hos gammelfarmor .. åkte dit strax innan nio. Blev massa bus och lek innan det var dags för middag halv tolv, efter att vi ätit efterrätt så åkte jag till stallet för en runda på hästryggen, eller det blev en lång runda, strax efter 9 km.. så det blev en bra runda idag..
 
Efter att jag ridigt så blev det bus i trädgården & hade en väldigt nöjd Zaga som fick gå runt själv överallt! :)
Sen blev det fika & sen åkte vi hem vid fem tiden, väl hemma blev det att fixa middag, sen blev det duschen för min del, så nu blir det bara mysa resten av kvällen, sambon jobbar än, men hoppas på att han slutar snart! :)
 
Ja såhär har våran dag sett ut, alltså bra. Har tagit en del bilder så dom kommer komma upp sen.
 
Ha en fortsatt bra kväll allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0