Sovmorgon

Idag blev det sovmorgon tills kvart i nio, skönt.

Upp och åt frukost och gjorde oss i ordning och på med ridkläderna och iväg till stallet för att släppa ut hästarna och kolla så allt var bra med hugo, och det var det som tur var.

Nu hemma, Zaga ska snart vila. Därefter tar jag en dusch och försöker piggna till.

Igår ringde jobb och hade mera kris med folk, så jag ska hoppa in och jobba kvällen idag, börjar 15.45. Zaga ska vara hos gammelfarmor ett tag tills sambon hämtar henne där. Allt går att lösa, som tur är.

Så ser min dag ut idag, hinns inte med mera, så det får räcka.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt med sovmorgon!

2012-10-17 @ 13:57:03
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0