Smått otur idag

Idag fick man sms av hovslagaren att han inte kunde komma och fixa Hugo, så bara att börja ringa runt om någon hovslagare kunde komma och ta av gipset och på med sula samt sko.

Fick till sist tag en från munka som kunde komma. Efter att ringt hur många som hellst, glad blev man om inget annat.

Detta kostade 500 idag, bara för att slå på en sula och en sko, så nu hoppas jag att det är det sista som behöver göras, dock vet jag att Petter måste komma en gång till så det blir en summa till då, aldrig roligt med att ha dålig häst, sånt man får räkna med. Tyvärr.

Medan jag varit i stallet och fixat Hugo var Zaga kvar hos gammelfarmor, sen när jag var klar i stallet så blev det promenad med vagnen och nu har jag kommit hem. Ska snart köra till stallet för att ta in Hugo, han har varit ute nu par timmar efter att stått inne i två dagar, överlycklig när han fick komma ut!

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Du har verkligen en jätte fin blogg :D
Klicka gärna in på min!

Kram

2012-10-16 @ 19:30:41
URL: http://www.hannaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0